donderdag 12 maart 2009

Xantia zakelijk ingezet als uitsmijter


Vandaag op mijn werk, een online marketingcommunicatie-bureau presenteerden we aan een potentiele klant een concept met als doel de opdracht binnen te halen. De klant betrof een grote landelijke verzekeraar en de toekomstige opdracht gaat specifiek over autoverzekeringen (en autoschade). Enfin, het projectteam was bezig met de presentatie aan de hele delegatie van de, hopelijk binnenkort, klant. Ondertussen bedachten we op onze afdeling creatie dat een uitsmijter ook wel leuk zou zijn. Binnen no time stonden er beneden pal voor de uitgang, waar de delegatie zeker langs zou komen, twee auto's vlak tegen elkaar aan. Alsof het een bijna-ongeluk bij het uitparkeren betrof (iets waar een verzekeraar mee te maken heeft). Een groot kartonnen bord afgedrukt met de slogan erop sierde de achteruit. En toen was het afwachten...

De presentatie liep af en het projectteam zwaaide de delegatie uit bij de lift op de 4e verdieping. Gespannen stonden wij ondeugden bij het raam en ja hoor: de hele delegatie stond lachend om mijn Xantia en mijn collega's Golf GTI met mobiele telefoons foto's te maken. Mission accomplished! Nu de pitch nog winnen...

2 opmerkingen:

Anne-Frank zei

Goed hoor deze blog! Hoe kan ik je volgen?

Jasper zei

Ha, leuk dat je wilt volgen. Ik volgde jouw blog ook al een tijdje. Je kan gebruik maken van de RSS-feed met bijvoorbeeld google reader, of je mail. Je kan ook inloggen op je eigen blog en dan daar aangeven dat je me wilt volgen meen ik.

Clicky Web Analytics