dinsdag 7 april 2009

CitroMobile 2009: beurs voor citrofielen

Ook dit jaar zijn de Veemarkthallen in Utrecht weer de locatie van de CitroMobile. Op zaterdag 2 en zondag 3 mei vindt hier weer de internationale Citroen-beurs plaats. Menig citrofiel kan zich op de parkeerplaats verlekkeren aan alle young- en oldtimers waar men mee gekomen is (gratis parkeren voor Citroens!). Na het betalen van 9 euro kan je binnen kijken bij de diverse stands. Het thema van deze 15e editie is "Le choix d'Erik" naar Erik Verhaest die in 2008 afzwaaide uit de organisatie. Met hem blikt de fanbase van Citroen terug op alle edities van de beurs.
(foto van eeneend.nl)

Ik ben zelf nog niet eerder geweest en ben benieuwd wat ik op de 14.000m2 aan ga treffen samen met 8999 andere liefhebbers (9000 bezoekers in 2008). Ter inspiratie de foto's van 2008. Ik werd er wel enthousiast van. Deel zijn van de voorpret kan ondermeer op het Citroen-Forum , het Xantia-forum en bliksem... een hele trits anderen merk ik! Een bloemlezing: BX club, C5 club, 2CV.nl, AX club, CC Fryslan, HY forum, Andre Citroen club (DE), Citrosfeer Vlaanderen (BE), CitroenForum Hyves en tenslotte de CitroMobileBeurs Hyves.

Weet jij nog meer spots waar de voorpret nu al te beleven is? Plemp ze in de comments! Ik mis nog heel veel topics op de diverse fora en ook de website van de CitroMobile is niet op en top. Misschien tijd om er eens een goede online marketeer op te zetten, want dit is een gemiste kans (zeker qua social media marketing, of heb ik last van beroepsdeformatie?). Ik heb er in ieder geval zin in! Zaterdag ben ik er met mijn Xantia break Turbo CT als die naast al die klassiekers mag staan, that is ;)

Mocht je nu al lucht hebben gekregen van zaken die men niet mag missen (bv je eigen auto!), meld het dan hieronder aub.

UPDATE 2 mei 2009
Verslagen, foto's en films van Citromobile 2009 vind je hier.

5 opmerkingen:

Anne-Frank zei

Wat denk je ervan om samen met onze Xantia's die kant op te rijden?

Jasper zei

kan; jij komt immers ook via de A28 kant utrecht binnen toch?

Anne-Frank zei

Hey, zie nu eigenlijk pas dat je gereageerd hebt. Ik krijg er blijkbaar geen notificatie van in m'n mail...Had ik aan moeten vinken, zie ik nu...Maar goed, ik kom inderdaad via de A28 maar wel vanuit het Noorden hè...

wiebe zei

Jazz,

Wiebe zou graag opteren voor een rit per xantia naar de beurs...laat dus mijn ford voor 1 dagje staan. Hoe laat is vertrek v/a zeist? Wiebe

Harry zei

Mmmmm klinkt goed ! Ook een spikplinter nwe BERLINGO past daarbij !

Clicky Web Analytics