vrijdag 7 november 2008

Waarom je niet met de Franse slag moet rijden

Men neme een volle maand verbouwen & verhuizen in combinatie met een drukke baan bij een marketingcommunicatiebureau. Als kers op de taart gaat men op de laatste dag van die maand op het tandvlees de laatste dingen verhuizen. Een druk heen en weer gerij tussen oude en nieuwe woning is het gevolg. Als men dan bij een van de laatste sessies iets te gehaast inparkeert (de Franse slag), omdat men gehaast is en de verhuizers sturing moet geven en als tevens het zicht minimaal is (donker + overvolle auto) dan is de kans redelijk aanwezig dat de Xantia enigszins getest wordt op stootkracht. Ik kan kort zijn: die zit goed. Mijn ego alsmede de cabrio van de buurvrouw hebben wel lichte schade, maar niets wat de verzekering niet op kan lossen. Lekkere binnenkomer in de nieuwe buurt. Ik baal er van :(

Verder rijdt de Xant nog als de brandweer, moeten de ruitenwisser en de vochtige achterbak nog steeds aangepakt worden, ben ik nog steeds wild van de ruimte om spullen te vervoeren en is het verbruik weer enigszins aangetrokken de goede richting op. Nu nog internet in mijn nieuwe huis en ik ben weer blij.

Geen opmerkingen:

Clicky Web Analytics